fbpx
עפרה צימבליסטה, ביקור במתחם החדש
עפרה צימבליסטה, ביקור במתחם החדש

התכנית השנתית 2024-25

התכנית השנתית 2024-25
סדרת מפגשים יוצאי דופן במסע אחר אמנות עכשווית בארץ
ההרשמה המוקדמת החלה

התכנית השנתית שלנו ממשיכה להגיע אל אחורי הדלתות של עולם האמנות המקומי. כמו תמיד אנו מתאימים את עצמנו לרוח הזמן ומבקרים באתרי האמנות החדשים, עוסקים בנושאים החמים בסצנה ובהקשרים שלהם לעולם העכשווי, ופוגשים את האמנים ואנשי התרבות הבולטים.
השנה נצא עם שתי תכניות מקבילות – תכנית סיורים בהדרכת עברי באומגרטן ומנחים אורחים והתכנית "מפגש בין כוכבים" בהנחיית יונתן אולמן

תכנית הסיורים
התכנית תצא השנה בפעם התשיעית (!), היא מותאמת לקבוצות קטנות שמסיירות יחד אחת לחודש במהלך השנה ומובלת על ידי מדריכים ומנחים אורחים מהשורה הראשונה.
השנה נבקר במתחם התצוגה החדש שמוקדש לאמנית עפרה צימבליסטה, נבקר בתערוכת האימפרסיוניטים המדוברת במוזיאון תל אביב, נפגוש את האמנית רונית ברנגה, נצא לבתי דפוס המתמחים בהפקת ספרי אמן ועוד הפתעות.
הסיורים בהדרכת עברי באומגרטן מנהל אמנותי של אירועי אמנות במרחב הציבורי ומורה לקולנוע. בוגר לימודי תואר שני במדיניות ותאוריה של האמנויות מהאקדמיה לאמנות ולעיצוב בצלאל, בית הספר לקולנוע סם שפיגל בירושלים ולימודי תואר ראשון באמנות וצילום מאוניברסיטת קונקורדיה במונטריאול, קנדה.
השנה יתארחו בתכנית שולמית נוס שתיקח אותנו למתחם היפהפה של אוסף דיסקונט, האספן סרז' תירוש יארח אותנו בחלל האמנות החדש שפתח ביפו, והאוצר אבי לובין יפגוש ויספר לנו על העשייה כאוצר הראשי במשכן לאמנות בעין חרוד
פרטים נוספים וידיעון בקישור

עברי באומגרטן מדריך

עברי באומגרטן מדריך

מפגש בין כוכבים
מודרניזם אמריקאי במפגש עם אמנות ישראלית היום
סדרה ייחודית המשלבת בין הרצאות בנושאי חתך מתולדות האמנות לבין מפגשי סטודיו אצל אמנים ואנשי מקצוע מובילים בשדה האמנות העכשווית בארץ. כל מפגש יתחיל בהרצאה פרונטלית בליווי מצגת שקופיות אשר נוגעת בסוגיות בוערות בשיח האמנותי המודרני והעכשווי; בחלק השני נעבור למפגש עם אמנים עכשוויים, אוצרים ואספנים מהשורה הראשונה, אשר מגיבים או שיצירתם נקשרת לאותה התופעה או תקופה שנבחנה בהרצאה.
את מפגשי עונת 2024-25 נקדיש למאסטרים של האמנות המודרנית והפוסט-מודרנית במחצית השניה של המאה ה-20 בארה“ב – אחת התקופות הדרמטיות, שבה מתרחשים השינויים הרדיקליים ביותר באמנות, ושממשיכות להשפיע ולעצב את התפיסה וההבנה שלנו של המושג ׳אמנות׳ כיום. נעסוק בתנועות האבסטרקט אקספרסיבי, מינימליזם, פופ-ארט, אמנות קונספטואלית, מיצג ודור התמונות.
המפגשים בהנחיית יונתן אולמן אמן פעיל, אוצר עצמאי ומרצה לתולדות האמנות המתמחה באמנות מודרנית ועכשווית. בוגר בהצטיינות לימודי תואר השני מטעם המחלקה לאמנות של SVA בניו-יורק, ולימודי תואר ראשון בהצטיינות בבצלאל. הציג בעשרות תערוכות יחיד וקבוצתיות בארץ ובעולם, זכה בפרס Rohdes Paula , פרס הציור בביאנלה של לונדון, ובפרס האמן הצעיר של משרד התרבות והספורט.
השנה יתארחו בתכנית האמנים והאוצרים דיוי בראל, אביב גרינברג, מרים כבסה, חן כהן, יונתן צופי, יקיר שגב.
פרטים נוספים וידיעון בקישור

ההרשמה החלה צרו קשר
נטע עשת
052-8792935 infotalkingart@gmail.com
שני ורנר – יזמת ובעלים
054-6464979 או במייל talkingarttlv@gmail.com

אביב גרינברג בסטודיו

אביב גרינברג בסטודיו

שתפו

המלצות אמנות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן